Harvest Blog

Het laatste nieuws over marketing automation.

Grootste misvattingen omtrent Marketing Automation

Geplaatst op door Jurjan Scheper In Artikel  1

Iedereen hoort of leest over Marketing Automation. De technologie neemt ook zeker in populariteit toe. Ondanks die groeiende populariteit bestaan er nog veel misvattingen over wat Marketing Automation nou eigenlijk is, of wat het juist niet is. De grootste misvattingen omtrent Marketing Automation zetten wij hieronder uiteen om eens en voor altijd duidelijkheid te scheppen. […]

Verder lezen

Motivatie ontwerp logo Harvest Digital

Geplaatst op door Sander Hof In Artikel  3

Symboliek Het logo van Harvest Digital is gebaseerd op de letter J uit het oude Futhark-alfabet. De letter wordt ook wel Jera (of Jeran, Jeraz) genoemd en staat voor het woord Oogst (Harvest). Ook kan het symbool gezien worden als een combinatie van de ongelijkheidstekens uit de wiskunde (kleiner dan, < & groter dan, >). […]

Verder lezen

Harvest Digital officieel Salesforce partner

Geplaatst op door Sander Hof In Persbericht  4

Digital marketing strategie, data en technologie onder één dak Sinds oktober 2016 is Harvest Digital officieel toegelaten tot het Salesforce partnerprogramma. Salesforce biedt verschillende zakelijke software applicaties aan. Met onder andere de customer relationship management (CRM)-oplossing heb je direct contact met je verkoopteam en krijg je onmiddellijk inzicht in je leads, contacten en activiteiten zodat […]

Verder lezen

Tien redenen waarom Marketing Automation onmisbaar is.

Geplaatst op door Jurjan Scheper In Artikel  1

Iedereen is zich bewust van de waarde van CRM. Hoe zit dat eigenlijk met Marketing Automation? Horen deze twee eigenlijk niet hand in hand te gaan? Marketing Automation en CRM zijn pakketten die niet los van elkaar gezien kunnen worden. De synergie tussen beide zorgt voor een zo goed mogelijk marketingstrategie en optimale leadconversie. Laten […]

Verder lezen

Wat is Marketing Automation?

Geplaatst op door Jurjan Scheper In Artikel  4

Met de alsmaar groeiende populariteit van Marketing Automation, lijkt het misschien weer één van de vele tools die reeds voorhanden is. Marketeers en sales-afdelingen hebben inmiddels heel wat applicaties voorhanden waarmee strategieën en tactieken worden bepaald. Deze applicaties hebben ons weliswaar nieuwe mogelijkheden gegeven, betere inzichten en een platform voor nieuwe ontwikkelingen, maar hebben er […]

Verder lezen