B2B MARKETING AUTOMATION

Pardot – B2B Marketing Automation

Eindelijk. Dè Sales en Marketing technologie waarop je zat te wachten.

De afgelopen 10 jaar is de klant meer veranderd dan in de afgelopen 100. De klant is in controle. De moderne klant is digital savy, socially connected, mobile met bijna oneindige toegang tot informatie. De nieuwe realiteit is dat sales en marketing steeds meer geïntegreerd moeten zijn. Salesforce Pardot is de B2B tool bij uitstek om deze integratie te faciliteren.

Sales & Marketing alignment

Marketing en Sales in sync. Met Pardot verkoop je meer en sneller en effectiever

Lead generatie

Het aantrekken van verkeer is gemakkelijk, maar zorgen dat dit verkeer ook leads en uiteindelijk omzet oplevert is een heel ander verhaal.

Lead management

Implementatie van technology instance, koppeling met CRM, DMP, CDP en andere systemen.

ROI reporting

 

Genereer kwalitatieve leads

Pardot beschikt over gebruiksvriendelijke functionaliteiten om leads te genereren zodat de salesfunnel gevuld blijft.

Landingpages en Formulieren

Tuig landingspagina’s op en maak formulieren met intuitieve drag-and-drop tools. Stel triggers in, stel scoringregels op en krijg meldingen wanneer een lead sales-ready is.

1op1 marketing

Dynamische personalisatie van email en website content gebaseerd op score, grade, branche en meer.

Analyseer en optimaliseer met A/B- en multivariate testing

Ontdek welke landingspagina’s en e-mails het beste presteren, test met formulieren, zet multivariate testen op en haal het maximale uit Pardot.

Versnel de verkooppijplijn.

Verbeter de snelheid in de pijplijn en kies voor lead nurturing en leadkwalificatie. Verkoopvertegenwoordigers kunnen adequaat op prospects reageren door leads automatisch toe te wijzen, realtime salesmeldingen te doen en activiteiten van prospects te volgen.

Lead nurturing

Creëer waardevolle verkoop- en marketingresources door leads automatisch te cultiveren en klaar te stomen voor verkoop.

Wijs leads automatisch toe

Zorg dat leads op het juiste moment bij je verkopers terechtkomen door leads automatisch toe te wijzen.

Leadkwalificatie

Prioriteer en kwalificeer leads door gebruik te maken van het gecombineerde systeem van Pardot om leads een score toe te kennen en te beoordelen.

Volg activiteiten van prospects

Bekijk een overzicht van alle contactmomenten met prospects en krijg inzicht in hoe hun journey is verlopen, van begin tot eind.

Realtime waarschuwingen

Ontvang realtime automatische meldingen over activiteiten van prospects via Salesforce CRM, je mobiele apparaat of de aanpasbare desktop-app van Pardot.

Lead generation en nurturing

Bereken de marketing-ROI.

Ontdek wat de daadwerkelijke ROI is van je marketingacties met behulp van closed-looprapportage. Krijg inzicht in het succes van campagnes, de status van je salesfunnel en meer.

Closed-looprapportage

Maak gebruik van closed-looprapportage om iedere gesloten deal te kunnen koppelen aan de oorspronkelijke bron.

Levenscyclus-rapportage

Stel rapporten op over de levenscyclus om beter inzicht te krijgen in de status van de verkoopcyclus. Ontdek waarom prospects in de funnel blijven steken.

Zoekrapportage

Kijk verder dan de kosten per klik en ontdek op welke wijze de campagnes van Google Adwords van invloed zijn op je bedrijfsresultaten.

Creëer gepersonaliseerde, doelgerichte e-mails.

Profiteer optimaal van alles wat je online doet en maak gebruik van de krachtige marketingtools voor e-mail van Pardot. Optimaliseer leveringsresultaten, verstuur e-mails naar een specifieke doelgroep en meet de effectiviteit van e-mailcontent.

WYSIWYG Email Builder

Maak zonder hulp van de IT-afdeling e-mails die er professioneel uitzien. Kies simpelweg voor onze gebruiksvriendelijke en intuïtieve WYSIWYG-editor!

Dynamische content

Pas e-mail en content van een website op dynamische wijze aan op basis van de score, het niveau, de branche, de functietitel van een prospect en meer.

Voer A/B-testen uit voor e-mail

Maak gebruik van A/B-testen en ontdek eindelijk welke content echt aanslaat bij de ontvangers van de e-mail. Gebruik de gegeneerde gegevens om deze ontdekking te onderbouwen.

Klaar om van start te gaan met B2B marketing automation?

In onze white paper ‘Versnel de customer buyers journey’, geven we tien tips waarom het stroomlijnen van de verkoopcyclus hand in hand gaat met marketing automation.